BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

** AnnivErsAry **

Photobucket Daisypath Anniversary tickers Photobucket

** my bAby **

Photobucket Photobucket Photobucket Lilypie First Birthday tickers Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, July 29, 2009

Tag dan tag lagi....

ati also tagged me
jwb je la soklan nih...

Syarat-syarat :
Jawablah soklan dibawah sesuka hati anda.
Dah jawab, tag lagi orang yea.



1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

dukung farihah...she's got fever...so meragam je...


2. 2 jam yang lalu?

dalam kete anta kak ngah g exam...
pantang lom abeh pon kne g exam gak...



3. Minggu lepas?

macam2...tp byk mase kt umah jugak...
baby siter la katekn...



4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?

Te Amo by Rihanna...
i love u by Barney n Frenzz..(lagu Farihah...wajib hafal...hehe..)
Terlanjur Cinta by Rossa ft Pasha




5. 3 binatang yang anda tak suka?

nyamuk..(rimas..nk2 klau bunyi2 kt tinge...)
lipas...
binatang yg bwk penyakit....



6. 5 fakta tentang anda?

btol ckp ati...byk 5 nih...

1. masih tak bekerja..dan masih mencari kje...

2. klau tensen ske nk shopping...(klau de duit sgt besh tyme nih)

3. sedang menjadi baby sitter yg sgt baik dan sabar...hehe..

4. xsuke sepah2...semak otak...

5. anak ke3...(xde idea dh)


7. Tahun depan mungkin anda?

kje...dh de rete sket...or maybe...a wifey...hehe..


8. Saya tak reti sangat…

masak..hehehe...


9. Saya pandai …

menghabiskan dwet..(same cam ati)...
tp rse yg nih sesape pon pndai...huhuhu...



10. Kawan saya…

sgt rmai dan bersepah2....hehehe...


11. Saya ada…

mak, abah, abg, akak ipar, akak, abg ipar, adik2, 3 org anak buah n hubby..
lappy, hp...pnting nih...
TL collection...hehehe..



12. Saya seorang…

pengemas, suke shopping, agak kasar, baik (boleh ke??hehe...)
soklan nih ptt org lain yg jwb...baru nmpk..hehe..



13. Adik saya…

sorg dh kje n 2 org lg masih blaja...


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…

shopping....sape yg pnah bosan...hehe...
ngadap my luvly lappy...(surf tenet)
dgr lagu...nk2 tyme tensen...


15. Bilakah pertama kali bercinta?

xhengat...tp sy syg chentaku skang nih...hehehe...



16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?

sgt baik ati
..


17. Saya rindu…

zaman skolah..besh2...


18. Saya tak sabar…

nk jd kaye, kurus n tinggi(bleh lg ke??!!?)...huhuhu...



19. 5 laman yang anda slalu layari?

fesbuk

google

4shared

blog

youtube



20. Anda mahu tag?

sape ek....mcm sume dh tag je..len kali je la...hehehe...



0 comments: