BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

** AnnivErsAry **

Photobucket Daisypath Anniversary tickers Photobucket

** my bAby **

Photobucket Photobucket Photobucket Lilypie First Birthday tickers Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, November 16, 2009

akTiviTi DisEmbEr....



November pon lom abeh lg dh pk Disember...hahaha...tp xksah la...klau ckp psal disember je msti ingt cuti skolah..wlaupon adik2 aku sume xde yg skolah lg...disember la paling besh..tp xleh nk b'jln sgt sebab musim ujan..huhu...tp suke je ble ckp psal cuti nih..mcm la aku nih leh cuti sgt kn...hahaha...tyme nih mmg la cuti skolah, cuti sem, cuti kismas...mcm2 cuti la...bkn nk cete psal bape byk cuti pon...cete asal aktiviti disember nnt..dh siap menanti dh...sgt byk aktiviti nk kna wat nih...aktiviti utama dan yg akan merankap jd hobi sampingan adalah "attending t0 wedding ceremony"...hahaha...rmai ngat yg nk kawen bln 12 nih...almost every wik la de jemputan..wat mse nih dh de 3 jemputan plus 1 (td baru je dpt msg from 1 of my old fren)...tu pon lom masuk org2 kg yg dkt2 ngan umah aku nih...bese klau de mak kompom ajak aku g nye....ni la nasib org yg lom kawen lg...dtg kenduri kawen org je la dlu...hehehe...

tp kawen lmbt xbermakne xlaku tau...bkn nye sengaja xnk kawen lg...tp kita perlu merancang dengan teliti...kawen ni bkn nye slalu...skali je seumur idop (harap2 camtu la)...stategi knape kawen lmbt...1st, usha2 pelamin, bj n hantaran utk kawen...nnt tyme kite kawen leh wat perfect sket...2nd, cari idea dlu...plan slow...baru la hasil mengkagumkn...hehe...3rd, bagi can la mmbe2 yg nk kawen sgt tu kawen dlu...hehehe...



ni antara yg aku akan tgk nnt...tp xde la mcm ni...lain umah lain la pelamin nye...tp yg nih cantik...nice , sweet n simple...


yang nih pon cantik jugak...tp klau kusi dia mcm kt pelamin yg atas ni msti lg cantik...

*utk kengkawan yg akan melangsungkn perkahwinan, SeLamaT pEnganTin BarU...next year giliran aku plak...(hahaha...kompom je..)

0 comments: