BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

** AnnivErsAry **

Photobucket Daisypath Anniversary tickers Photobucket

** my bAby **

Photobucket Photobucket Photobucket Lilypie First Birthday tickers Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, January 17, 2010

sakEt maTa...

kecederan yang tidak disengajakan oleh anak buahku...semalam untuk beberapa jam aku menjadi seperti org buta...perit...sangat perit...huhu...baru ku tahu betapa perit ketika nikmat penglihatanku ditarik buat sementara waktu....walaupon kini penglihatanku masih kabur namun aku tetap bersyukur kerana Allah memberikan nikmat untuk aku melihat semula...Alhamdulillah...

kini aku hanya mampu berdoa supaya kecederaanku ini cepat sembuh dan aku dapat menjalani perjalanan harian ku dengan lancar....

* wat mse skang nih mata kananku sepet...bukan disebabkan saket mata...tetapi kecederaan di dalam mata...doakan mataku cepat sembuh ye kengkawan...(T_T)


2 comments:

Didi Nadhirah said...

atuk jalal : takpe cucu wat anak ..jgn anak wat cucu I sudah la hehehhe...get well soon acik dila

DiLa cAnTik said...

dh baik pon mata nih...cuma mata blah kanan xbape nk jelas la...huhu...