BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

** AnnivErsAry **

Photobucket Daisypath Anniversary tickers Photobucket

** my bAby **

Photobucket Photobucket Photobucket Lilypie First Birthday tickers Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, June 15, 2009

PuiSi unTuk Aku??!!?!!?!!

untuk tatapan je...mamat mane ntah bg aku puisi nih kt fb...hadoiyai!!...pnah lak plak kn nk lyn puisi2, madah2 berhelah nih...lomah den!!...tp xksah la..org dh bg aku 'publish'kn je la...untuk tatapan umum...

"Saat jari memainkan peranan di atas sebuah keyboard hitam
Aku terdiam sekejap....
Aku selalu merindukan yg putih...
Saat mataku menantap monitor yg hitam....
Aku selalu merindukan yg putih...
Dimanakah kau putih....???

Hitam putih aku bisa belajar banyak darimu...
Cinta ini terkoyak...kerana hitammu
Cinta ini Bersemi....kerana putihmu
Saat si hitam datang....aku luka...hati hancur..Pecah....Terpuruk Aku..
Dengan Hitam aku bisa yang menemukan Cinta abadiku...
kerana aku belajar dari itu

Tapi aku akan selalu menunggu dan mencari si Putih
buat menyempurnakan cintaku...
Cinta ini adalah kurnia...
InsyAllah aku akan selalu menjaganya..."

**xbape nk paham sgt bhs2 puitis nih...almaklum...bukan budak sastera..hehehe...

3 comments:

.Gha A. said...

oo pasal cite si Putih dgn si Hitam ke. saya faham :)

ps: kakak, saya link blog kamu kat blog saya ye.

DiLa cAnTik said...

xbape nk phm sbnrnye...
bia la c itam ngan c puteh tu bhgia...
hehehe..

ps jugak:ok2..org pon link blog gha kt blog org...

eLeE said...

bes..maksud yg mendalam sgt..hehe..igt lg kat sy tak kak dila?hehe..nk letak akak dlm blog list sy gak la..=)