BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

** AnnivErsAry **

Photobucket Daisypath Anniversary tickers Photobucket

** my bAby **

Photobucket Photobucket Photobucket Lilypie First Birthday tickers Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, June 11, 2009

Si Huduh b'Tuka jd Si CanTik.....

0rg nk de blog aku pon nk jugak...mne leh ketinggalan...hehehe...semalam sebok2 pk nk tulih pe lam blog nih...tup2 harini de cete klaka lak nk tulih...leh gak ler kongsi...

pepagi lg abah dh kelam kabut suh wat tu suh wat nih...aku lak lek je dgr pe dia ckp...smbil tu b'fast...ngah bsing2 bg arahan kt aku tu sempat gak dia perli2...
"0rg msk kje kol 8.30...ni kol 8.30 baru nk bangun...kol 10 baru nk g...."...
masok tinge kiri kuar tinge kanan...wat pekak je wlaupon agak trase...

"Dila, msukkan beg abah lam kete....Dila, brg2 nih jgn lupe....Sume ltk lam bonet tau...camera ltk lam beg abah....nnt sblm msuk opis mntk bank statement kt *** bank...then fax kt audit....pastu bank in payment utk En.****** ngan En.*****...Dila, bla...bla...bla....bla..."
byk tol nk kne wat...satu2 wat xleh ke....aish...dh setel sume sumbat brg lam kete aku pon blah...
"Mak!!...kami g dlu...daaa...daa..."

"lalalalalal~~~~".....dh dkt separuh perjalanan..."asal ler aku rse lain je kaki aku nih....cam besa je sandle aku pakai nih"...OMG!!!..^$^%%*^%#^%#&^$&^....Wut da!!!aku pakai "sipe malaysia" upenye...padan ler rse lain...aduuhh!!~~~

smbil2 bwk kete tu pk camne nk setel mende nih...camne nk kuar kete nnt...camne nk jln dpn org nih...adesss....de kpale smpai ke suar ok dh...trun tang kasut "kantoi!!"...hahaha...kpale otak nih ligat je pk...."sblm msk opis g bli sandle dlu...nk bli sandle!!nk bli sandle!!"

trruuut!!!trruutt!!
"Alamak!!!abah call...pe lg dia nk nih...."
"Dila, abah kt opis nih...dtg bkk pintu"suare abah...
dlm ati tu pk...camne lak dia leh smpai dulu....walhal aku yg kuar umah dlu...huh..."xsempat nk bli sandle...huhuhu...."

"abah kejap ke lame nih...kami nk g bank nih..."
"abah kejap je nih...jap lg la g bank...kuar skali ngan abah..."
"baik bos!!"
dlm ati b'munge2 indah nih...nk bli sandle dlu sblm g mne2 pon....kuar opis wt muke tebal ler...seb bek suar agak laboh...labohkn ler suar sblm org len pasan...hehehe...

g Metro dlu papehal pon....dalam pale otak nih....
"nk cari sandle!!!nk cari sandle!!!"xyah arr g jejauh...blasah je la bli pape je pon...seb bek ngah sale....tp sandle nih xde sale pon...dh b'kenan nye psal..amik jugak la...darurat nih...nk sanggup nk pkai sipe malaysia nih g rata2...huhuhu...

xleh lupe tol hari ni...ni sume Hj. Jalal punye kelam kabut arr nih...smpai aku lak yg lope nk tuka sipe...moral of da story...sblm g opis cek dlu atas bwh...dh pueh ati baru grak...Paham sume??..."Paham Cik Dila...."....



*ni la sandle yg smpai dicapai dan yg t'mampu dibeli...utk tatapan umum!!..

**tunjuk sandle yg cantik je dlu...de mse baru tnjuk yg real nye....

3 comments:

EiJa cOmeL said...

hahaha..bli gak kasut mesir nie..
ko patut lahir kt mesir..

DiLa cAnTik said...

pe plak kasut mesir..
jauh panggang dari api...
aku bli kt kjg je weih...
hehehehe....

EiJa cOmeL said...

memang design ala2 mesir n rome pon kasut nie...
semua fesyen kasut ko lebih kurang same jer...
ko xperasan ke??
ke wat2 xperasan....